Karbantartási szolgáltatások áttekintéseFinanszírozásKarbantartás
OpenScape Desk Phone IP 35GA felhasználóbarát OpenScape deskphone készülékek ergonomikus, modern, helytakarékos kialakításuk mellett kristálytiszta hangminőséget és széles körű szolgáltatásokat nyújtanak minden irodai környezeben. Elérhető HFA és SIP kivitelekben.
|
Karbantartás „A” - ALAPSZINTŰ karbantartási szolgáltatás
A szolgáltatás tartalmazza:
- Hibabejelentés: munkaidőben hétfőtől péntekig 8 és 16 óra között faxon, e-mailben
- Hibaelhárítás: heti 5x8 óra, valamint ügyeleti rendszer a súlyos hibák elhárítására
- Reagálási idő:
- Hibavisszaigazolás: a bejelentéstől számított 1 órán belül elektronikusan (e-mail) vagy telefonon
A szolgáltatás nem tartalmazza az alábbiakat, így - a távdiagnosztikai vizsgálat kivételével - mind kiszámlázásra kerülnek:
- Kiszállás: a hibák elhárításához szükséges kiszállást
- Anyagigény: a hibaelhárítás során felhasznált anyag és eszköz költséget
- Munkadíj: a hibák elhárításához szükséges munkadíjat
- Távfelügyelet: a hibák elhárításához szükséges munkadíjat (a hibák mértékét távdiagnosztikával vizsgáljuk, mely ingyenes)
- Programozás: alapmódosításokat (névátírás, hívásátvételi csoport, főnök-titkári, pinkód tiltás, hívásátirányítás, jogosultság)
„E” - EMELTSZINTŰ karbantartási szolgáltatás
A szolgáltatás tartalmazza:
- Ugyanazokat, mint az alapszintű karbantartás
- Kiszállás: a hibák elhárításához szükséges kiszállást
- Munkadíj: a hibák elhárításához szükséges munkadíjat
- Távfelügyelet: a hibák elhárításához szükséges munkadíjat (a hibák mértékét ingyenes távdiagnosztikával vizsgáljuk).
- Anyagigény: A szolgáltatás nem tartalmazza a hibaelhárítás során felhasznált anyag és eszköz költséget, így az kiszámlázásra kerül.
- Programozás: alapmódosításokat (névátírás, hívásátvételi csoport, főnök-titkári, pinkód tiltás, hívásátirányítás, jogosultság) korlátozott számban tartalmazza (külön megállapodás).
- Megelőző karbantartás: helyszíni preventív karbantartást félévente egyszer végzünk, mely során munkatársunk az alábbiak szerint ellenőrzi a berendezések rendeltetésszerű működését:
- hibalisták ellenőrzése és elemzése
- fővonali kapcsolatok és vészhívás lehetőségének vizsgálata
- tápellátás ellenőrzése
- rendszeradatbázis ellenőrzése és mentése
- gépoldali rendező ellenőrzése, vonalvizsgálat
- feltárt hibák elhárítása
- Verziókövetés: a telekommunikációs rendszeren a hibaelhárítás során szükségessé váló ingyenesen elérhető szoftver verziókövetését. A szolgáltatás nem tartalmazza az ügyfél által kért vagy harmadik fél tevékenysége kapcsán szükségessé váló új verzió üzembe helyezéséhez szükséges munkadíjat, valamint esetleges hardver és/vagy memória bővítés költségét.
- Rendszerarchiválás: a telekommunikációs rendszer ügyféladatainak rendszeres mentése a beépített tárolóegységre és adathordozóra.
- Rendszermódosítás: A szolgáltatás nem tartalmazza a kapacitás kiterjesztésének vagy módosítására irányuló bővítést és /vagy átprogramozását.
„T” - TELJESKÖRŰ karbantartási szolgáltatás
A szolgáltatás tartalmazza:
- Ugyanazokat, mint az alap- és emeltszintű karbantartás
- Hibabejelentés: 0-24 óráig faxon, e-mailben
- Anyagigény: a hibaelhárítás során felhasznált anyag és eszköz költséget
- Programozás: alapmódosításokat (névátírás, hívásátvételi csoport, főnök-titkári, pinkód tiltás, hívásátirányítás, jogosultság).
- Megelőző karbantartás: helyszíni preventív karbantartás félévente egyszer végzünk, mely során munkatársunk ellenőrzi a berendezések rendeltetésszerű működést az alábbiak szerint:
- hibalisták ellenőrzése és elemzése
- fővonali kapcsolatok és vészhívás lehetőségének
- vizsgálata
- tápellátás ellenőrzése
- rendszeradatbázis ellenőrzése és mentése
- gépoldali rendező ellenőrzése, vonalvizsgálat
- feltárt hibák elhárítása
- Rendszerfelügyelet:
- preventíven havonta
- távdiagnosztika, hibalisták ellenőrzése és elemzése
- rendszeradatbázis ellenőrzés és mentés
- feltárt hibák elhárítása
- Verziókövetés: a telekommunikációs rendszeren, a hibaelhárítás során szükségessé váló ingyenesen elérhető szoftver verziókövetését. A szolgáltatás nem tartalmazza az ügyfél által kért vagy harmadik fél tevékenysége kapcsán szükségessé váló új verzió üzembe helyezéséhez szükséges munkadíjat, valamint esetleges hardver és/vagy memória bővítés költségét.
- Rendszerarchiválás: a telekommunikációs rendszer ügyféladatainak rendszeres mentése a beépített tárolóegységre és adathordozóra.
- Rendszermódosítás: A szolgáltatás nem tartalmazza a kapacitás kiterjesztésének vagy módosítására irányuló bővítést és/vagy átprogramozását.
|
|