Szolgáltatásaink
Karbantartási szolgáltatások áttekintéseFinanszírozásKarbantartás

OpenScape Business X1

Egységes kommunikációs megoldás kis vállalkozások számára.


OpenScape Desk Phone IP 35G

A felhasználóbarát OpenScape deskphone készülékek ergonomikus, modern, helytakarékos kialakításuk mellett kristálytiszta hangminőséget és széles körű szolgáltatásokat nyújtanak minden irodai környezeben. Elérhető HFA és SIP kivitelekben.


Karbantartás

 „A” - ALAPSZINTŰ karbantartási szolgáltatás

A szolgáltatás tartalmazza:

  • Hibabejelentés: munkaidőben hétfőtől péntekig 8 és 16 óra között faxon, e-mailben
  • Hibaelhárítás: heti 5x8 óra, valamint ügyeleti rendszer a súlyos hibák elhárítására
  • Reagálási idő:
  • Hibavisszaigazolás: a bejelentéstől számított 1 órán belül elektronikusan (e-mail) vagy telefonon

A szolgáltatás nem tartalmazza az alábbiakat, így - a távdiagnosztikai vizsgálat kivételével - mind kiszámlázásra kerülnek:

  • Kiszállás: a hibák elhárításához szükséges kiszállást
  • Anyagigény: a hibaelhárítás során felhasznált anyag és eszköz költséget
  • Munkadíj: a hibák elhárításához szükséges munkadíjat
  • Távfelügyelet: a hibák elhárításához szükséges munkadíjat (a hibák mértékét távdiagnosztikával vizsgáljuk, mely ingyenes)
  • Programozás: alapmódosításokat (névátírás, hívásátvételi csoport, főnök-titkári, pinkód tiltás, hívásátirányítás, jogosultság)
„E” - EMELTSZINTŰ karbantartási szolgáltatás

A szolgáltatás tartalmazza:

  • Ugyanazokat, mint az alapszintű karbantartás
  • Kiszállás: a hibák elhárításához szükséges kiszállást
  • Munkadíj: a hibák elhárításához szükséges munkadíjat
  • Távfelügyelet: a hibák elhárításához szükséges munkadíjat (a hibák mértékét ingyenes távdiagnosztikával vizsgáljuk). 
  • Anyagigény: A szolgáltatás nem tartalmazza a hibaelhárítás során felhasznált anyag és eszköz költséget, így az kiszámlázásra kerül.
  • Programozás: alapmódosításokat (névátírás, hívásátvételi csoport, főnök-titkári, pinkód tiltás, hívásátirányítás, jogosultság) korlátozott számban tartalmazza (külön megállapodás).
  • Megelőző karbantartás: helyszíni preventív karbantartást félévente egyszer végzünk, mely során munkatársunk az alábbiak szerint ellenőrzi a berendezések rendeltetésszerű működését:
    • hibalisták ellenőrzése és elemzése
    • fővonali kapcsolatok és vészhívás lehetőségének vizsgálata
    • tápellátás ellenőrzése
    • rendszeradatbázis ellenőrzése és mentése
    • gépoldali rendező ellenőrzése, vonalvizsgálat
    • feltárt hibák elhárítása
  • Verziókövetés: a telekommunikációs rendszeren a hibaelhárítás során szükségessé váló ingyenesen elérhető szoftver verziókövetését. A szolgáltatás nem tartalmazza az ügyfél által kért vagy harmadik fél tevékenysége kapcsán szükségessé váló új verzió üzembe helyezéséhez szükséges munkadíjat, valamint esetleges hardver és/vagy memória bővítés költségét.
  • Rendszerarchiválás: a telekommunikációs rendszer ügyféladatainak rendszeres mentése a beépített tárolóegységre és adathordozóra.
  • Rendszermódosítás: A szolgáltatás nem tartalmazza a kapacitás kiterjesztésének vagy módosítására irányuló bővítést és /vagy átprogramozását.
„T” - TELJESKÖRŰ karbantartási szolgáltatás

A szolgáltatás tartalmazza:

  • Ugyanazokat, mint az alap- és emeltszintű karbantartás
  • Hibabejelentés: 0-24 óráig faxon, e-mailben
  • Anyagigény: a hibaelhárítás során felhasznált anyag és eszköz költséget
  • Programozás: alapmódosításokat (névátírás, hívásátvételi csoport, főnök-titkári, pinkód tiltás, hívásátirányítás, jogosultság).
  • Megelőző karbantartás: helyszíni preventív karbantartás félévente egyszer végzünk, mely során munkatársunk ellenőrzi a berendezések rendeltetésszerű működést az alábbiak szerint:
    • hibalisták ellenőrzése és elemzése
    • fővonali kapcsolatok és vészhívás lehetőségének
    • vizsgálata
    • tápellátás ellenőrzése
    • rendszeradatbázis ellenőrzése és mentése
    • gépoldali rendező ellenőrzése, vonalvizsgálat
    • feltárt hibák elhárítása
  • Rendszerfelügyelet:
    • preventíven havonta
    • távdiagnosztika, hibalisták ellenőrzése és elemzése
    • rendszeradatbázis ellenőrzés és mentés
    • feltárt hibák elhárítása
  • Verziókövetés: a telekommunikációs rendszeren, a hibaelhárítás során szükségessé váló ingyenesen elérhető szoftver verziókövetését. A szolgáltatás nem tartalmazza az ügyfél által kért vagy harmadik fél tevékenysége kapcsán szükségessé váló új verzió üzembe helyezéséhez szükséges munkadíjat, valamint esetleges hardver és/vagy memória bővítés költségét.
  • Rendszerarchiválás: a telekommunikációs rendszer ügyféladatainak rendszeres mentése a beépített tárolóegységre és adathordozóra.
  • Rendszermódosítás: A szolgáltatás nem tartalmazza a kapacitás kiterjesztésének vagy módosítására irányuló bővítést és/vagy átprogramozását.