Szolgáltatásaink
Karbantartási szolgáltatások áttekintéseFinanszírozásKarbantartás

OpenScape Business X1

Egységes kommunikációs megoldás kis vállalkozások számára.


OpenScape Desk Phone IP 35G

A felhasználóbarát OpenScape deskphone készülékek ergonomikus, modern, helytakarékos kialakításuk mellett kristálytiszta hangminőséget és széles körű szolgáltatásokat nyújtanak minden irodai környezeben. Elérhető HFA és SIP kivitelekben.


Karbantartási szolgáltatások áttekintése

 

 

 

                                                                                                         Karbantartási szolgáltatások

 

   A - Alapszintű  E - Emeltszintű  T - Teljeskörű
Hibabejelentés munkaidőben    (8 és 16 óra között), faxon és e-mailben  +  +  -
Hibabejelentés 0-24 óráig, faxon és e-mailben  - -  +
Reagálási idő kritikus hiba esetén 4órán belül, egyéb meghibásodás esetén munkaidőben 24 órán belül  +  +
Hibavisszaigazolás bejelentéstől számított 1 órán belül, e-mail vagy telefon  + + +
Kiszállás hibák elhárításához
-  +  +
Hibaelhárítás során felhasznált anyag és eszközköltség  - -  +
Munkadíj hibák elhárításához szükséges  -  +  +
Ingyenes távdiagnosztikai vizsgálat  +  +  +
Programozás Korlátozottan  -  + -
Programozás Teljes mértékben - -  +
Alapmódosítások például: névátírás, hívásátvételi csoport, főnök-titkári, pinkód tiltás, hívásátirányítás, jogosultság  -  +  +
Preventív helyszíni karbantartás félévente egyszer(távdiagnosztika,hibalisták ellenőrzése és elemzése,rendszeradatbázis ellenőrzés és mentés, feltárt hibák elhárítása)  -  +  +
Rendszerfelügyelet preventíven havonta (távdiagnosztika, hibalisták ellenőrzése és elemzése,rendszeradatbázis ellenőrzés és mentés, feltárt hibák elhárítása)  - -  +