Karbantartási szolgáltatások áttekintéseFinanszírozásKarbantartás
OpenScape Desk Phone IP 35GA felhasználóbarát OpenScape deskphone készülékek ergonomikus, modern, helytakarékos kialakításuk mellett kristálytiszta hangminőséget és széles körű szolgáltatásokat nyújtanak minden irodai környezeben. Elérhető HFA és SIP kivitelekben.
|
Karbantartási szolgáltatások áttekintése
Karbantartási szolgáltatások
|
|
A - Alapszintű |
E - Emeltszintű |
T - Teljeskörű |
Hibabejelentés munkaidőben (8 és 16 óra között), faxon és e-mailben |
+ |
+ |
- |
Hibabejelentés 0-24 óráig, faxon és e-mailben |
- |
- |
+ |
Reagálási idő kritikus hiba esetén 4órán belül, egyéb meghibásodás esetén munkaidőben 24 órán belül |
+ |
+ |
+ |
Hibavisszaigazolás bejelentéstől számított 1 órán belül, e-mail vagy telefon |
+ |
+ |
+ |
Kiszállás hibák elhárításához
|
- |
+ |
+ |
Hibaelhárítás során felhasznált anyag és eszközköltség |
- |
- |
+ |
Munkadíj hibák elhárításához szükséges |
- |
+ |
+ |
Ingyenes távdiagnosztikai vizsgálat |
+ |
+ |
+ |
Programozás Korlátozottan |
- |
+ |
- |
Programozás Teljes mértékben |
- |
- |
+ |
Alapmódosítások például: névátírás, hívásátvételi csoport, főnök-titkári, pinkód tiltás, hívásátirányítás, jogosultság |
- |
+ |
+ |
Preventív helyszíni karbantartás félévente egyszer(távdiagnosztika,hibalisták ellenőrzése és elemzése,rendszeradatbázis ellenőrzés és mentés, feltárt hibák elhárítása) |
- |
+ |
+ |
Rendszerfelügyelet preventíven havonta (távdiagnosztika, hibalisták ellenőrzése és elemzése,rendszeradatbázis ellenőrzés és mentés, feltárt hibák elhárítása) |
- |
- |
+ |
|
|